perjantai 25. marraskuuta 2011

Lastenohjelmat part 2

Iina jo eilen päivitteli tänne aikamoisen kasan ohjelmia minkä tunnarit se muisti. Mun lista on paljon lyhyempi, mutta se ei suinkaan tarkota, että oisin välttämättä kattonu vähemmän telkkaa. Muistan kyllä lähes jokasen noista mitä Iina jo pisti. Näissä mitä mä valitsin tähän, on vaan jokaisessa mulle jotain erityistä!


Varmasti jokanen on nähnyt joskus Puuha-Peteä. Sanat jää auttamatta päähän. 'Puuuuuuuuuuha pete kaiken korjaa..' Parastahan tässä tietysti oli kaimani Anni!!!


Postman Pat. Tää oli pakko laittaa englanniksi, koska muistan sen niin paremmin. Postman Pat, Postman Pat, Postman Pat and his black-n-white cat.. Mulla oli muuten punainen postman pat -hiusharja. Millään muulla ei voinu harjata. :D



Timon ja Pumba - Stand by me
Haha, pakko laittaa tääki biisi noilta. Aivan mahtava ja muistan ton videon!!


Tao tao


Ankronikka Yks ehdoton lemppari! Ku olin siellä lapsiparkissa duunissa, niin oli hauska pistää Ankronikka pyörimään ja huomata kuin osaa sanat täydellisesti ja muistaa mitä jaksoissa tapahtuu.


Nakke Nakuttaja Kuunnelkaapa kokonaan toi. Tota naurua ei voi olla unohtamatta. Mulla on muuten nytkin tv auki kolmoselta ja vähän aikaa sitten tuli tää ;) käkäkäkä.


Meillä on varmaan miljoona videoo tallennettuja Pokemoneja. Näin jälkeenpäin ajateltuna en tiedä mitä järkee ne kaikki oli tallentaa ku kuitenkin nähtiin ne aina tvstä, eikä niitä videoita muistaakseni tullu jälkeenpäin katottua?? Yks lemppari tämäkin. Vielä ois pari.. jaksatteko?

En löytänyt mitään hyvälaatusta videoo.. mutta Pingu oli yks suloisimmista ohjelmista. Kai teki ootte kattonu sitä? Nuut-nuut.


Thomas the Tank Engine


Teletubbies Täää oli jotain niin parasta!!! Mutta vain englanniksi. Katottiin broidin kanssa aina iha innoissamme. Suomeks en ikinä tykänny tästä.. mun mielestä se oli pilattu kun oli puhuttu päälle.

Jos ihmettelette miks jotku näistä on englanniksi, niin oon pienenä asunu briteissä vuoden ja muistan tunnarit paremmin niin :) Oiskohan nyt tarpeeks muisteltu? Toivottavasti tykkäsitte tämmösistä erilaisista postauksista.

3 kommenttia:

  1. Mä unohdin laittaa tohon ekaan osaan yhen parhaista ohjelmista, nimittäin Peppi Pitkätossu piirretyn!:D
    http://www.youtube.com/watch?v=Sso1gWHjxjQ

    Nii ja sit tietysti lumiukon, joka pitää kyllä nähä vielä nykyäänki joka joulu...:)
    http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk

    VastaaPoista
  2. Oi Pokemon!! <3 Se oli kyl yks niiiiiiin lemppari ohjelma sit vähän vanhempana. Tai esim. kun puuhapetee katto iha pienenä nii.. Mutta noi kaikki on kyl niin, jotenki niin vanhoja! Herranjumala noista on kymmenen vuotta ja ylikin, kun noita on katottu :OO

    VastaaPoista
  3. Onhan noita tullu kateltua, jotkut oli aivan pakko nähä ja jotkut sit vaan jos ne sattu tulemaan :D Muumit muuten tulee lauantaisin ja sunnuntaisin nykyäänkin, klo 10 alkaen! :D

    VastaaPoista