lauantai 12. marraskuuta 2011

Vapaapäivä


Toiset ne joutuu viikonloppusinki menemään seittemäks duuniin... hahahhaa sori Iina :D Mulla ei siis oo tuolla työssäoppimisessa viikonloppuja, koska ei se kahvila oo auki. Ihan kiva niin. Pääsen kummitytön kanssa leikkimään, ku lähen tossa tunnin päästä stadiin päin.

Meillä on ollu tapana jättää toiselle lappu pöydälle, jos toinen nukkuu tai ei oo himassa kun lähtee jonnei. Eilen sitte ku lähin duuniin ni jätin Iinalle lapun mihin kirjotin jotain (en muista mitä), mutta laitoin loppuun CU. No Iina sitte kysy, että jäikö mulla joku kesken ku oli vaan cee ja uu. Tää luuli, että olin alkamassa kirjottaa jotain Cumulus hotellista (vaikka se on scandicissa duunissa). Hahha Hölmö. Se tarkotti, että see you!

Tänään alotin aamun eritavalla ku pitkäään aikaan. Oon nimittäin yli kuukauden keittäny joka aamupuuroa, mutta tänään päätin olla keittämättä ja otin jotain tuoreempaa. Omena, jogurttia ja teetä, nam!


Mutta nyt mun täytyy mennä kääntämään peltiä uunissa.. on nimittäin piirakka paistumassa :p Mukavaa viikonloppua kaikille!

-Anni

1 kommentti:

  1. EDIT: "No Iina sitte kysy, että jäikö mulla joku kesken ku oli vaan cee ja uu. Tää luuli, että olin alkamassa kirjottaa jotain Cumulus hotellista (vaikka se on scandicissa duunissa)."
    Niin luulin siis että sulla jäi joku lause kesken, mut heitin sillon vaan ton Cumulus hotellin ku se oli eka sana mikä tuli mieleen cu:sta. En oikeesti luullu et alat kirjottaa siitä hotellista jotain. :DD

    VastaaPoista