tiistai 14. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä

Hohhoijaa, tänään aamulla väsytti taas niin paljon, että olis tehny mieli jäädä nukkumaan... Mut sitte muistin, että on ystävänpäivä, enkä olis halunnu viettää sitä vaan nukkumalla. Joten reippaana tyttönä nousin sängystä ja tein aamuhommat. Kun Anni nousi, niin se meni keittämään puuroa ja sitte ku mä menin syömään sitä, niin näin, että Anni oli koristellu meiän puurot suklaasydämillä ystävänpäivän kunniaks! :)
Koulussa oli taas ihan normi keittiöpäivä (paitsi aamulla oli pari tuntia teoriaa) ja yhtä ärsyttävä opettaja ku aina maanantaisin ja tiistaisin tässä jaksossa. Se ope on hirvee siivousintoilija ja se oli eilen sitte siivonnu koulussa keittiön pakastimen. No, tänään sitte ku mun olis pitäny ottaa sieltä pakastimesta sulamaan mätiä, niin sitä ei enää löytynytkään sieltä. Ja se opettaja vakuutteli: "Kyllä minä sen eilen johonkin tänne reunaan laitoin... Se on niin pieni pussi. Vai olisinkohan minä sitten nähnyt sellaisen mätipussin siellä toisen koulun pakastimessa..." Mä veikkaan, että se viskas sen mädin eilen roskiin, niinku se heittää kaikkia muitakin ihan hyviä (ainaki mun mielestä :D) ruokia pois.

Eilen leivottiin Annin kanssa ystävänpäivämuffinsseja! Ja tehtiin niihin päälle tollanen lakritsikuorrutus. Tehtiin siis toi lakritsikerma tällä ohjeella. Syötiin eilen tollaset ja tänään mä söin jo yhen. Nyt ootan, että Anni tulee pilates-tunnilta, nii saadaan syödä vielä yhtäaikaa tollaset ystävänpäivän kunniaks. <3
 HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE TASAPUOLISESTI! <3

2 kommenttia:

  1. Oooooiiij ihana muffinssejaaaa! Mulle kans :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli kyllä iha älyttömän hyviä! Meil on jo monta ideaa et mitä erimuffineit tehään, ni voidaa joku kerta tehä sulleki ;);) hihiih

      Poista