lauantai 24. maaliskuuta 2012

Iina 20v.

Tittidii, eilen juhlittiin mun 20-vuotis syndejä täällä meillä. Herkkuja oli taas siinä monenlaisia ja tässä vähän kuvia niistä, että teillekki tulee vesi kielelle! :D
Turkinpippuri juustokakku.. mun lemppari!!
Ootettiin vieraita ja kurkittiin ovisilmästä.. no tulihan ne lopulta.



Peanut butter cookie dough balls
Metta oli tehny ihania rocky roadeja...
...ja turkinpippuri-valkosuklaa makeisia! Molemmat ihan mun lemppareita. Kiitti Metta <3
Punajuurisuklaamuffinseja.. ei kerrottu kelleen ja yks vaan tajus. Haha ;)
Oli tosi kivat syndet!! Käytii ekaa kertaa ikinä Jaskassa ja yllätyttiin kuin porukka siel tanssii. Kiitos kaikille jotka oli mukana <3
P.s. Lisää synttäreistä mun omassa blogissa!

2 kommenttia:

  1. Oih mitä ihania herkkuja!! Minäki haluan (;

    VastaaPoista
  2. Mä mietinkin että niissä muffinsseissa oli vähän joku jännä sivumaku! :D Mut hyviä ne oli :)

    VastaaPoista